ШІ як рушійна сила розвитку продуктів OpenText

" alt="">
Використання штучного інтелекту в продуктах від OpenText допомагає вирішувати проблеми в управлінні гібридними ІТ. 

OpenText – канадська компанія, що розробляє програмне забезпечення для підприємств, та надає рішення для управління контентом, інформацією та бізнес-процесами. 

Компанія обслуговує клієнтів у найрізноманітніших галузях, включаючи охорону здоров’я, фінансові послуги, енергетику та державне управління. Офіси та підприємства компанії розташовані у понад 50 країнах, а штат співробітників налічує 25 тис. осіб. У січні 2023 року OpenText придбала компанію Micro Focus задля розширення сфери свого впливу на управління цифровим бізнесом та інформаційною безпекою. Стратегія оновленої компанії полягає у збагаченні своєї вже добре позиціонованої та працюючої платформи Observability та AIOps (Інтелектуальне спостереження на основі ШІ) новими можливостями для підвищення продуктивності ІТ та переходу до більш розумних ІТ-операцій. 

Усі рішення з управління ІТ-стеком є індустріально визнаними лідерами, успіх яких пов’язаний з тим, що більшість цих продуктів тісно пов’язані з компанією Hewlett-Packard Enterprise та досі забезпечують функціональність апаратних платформ та послуг. 

OpenText Operations Bridge – рішення для автоматизації ІТ-операцій на основі штучного інтелекту (AIOps), що включає в себе потужні механізми автоматизованого машинного навчання, виявлення аномалій і прогнозної аналітики, які допомагають швидко визначати першопричини збоїв. Вбудована інтелектуальна платформа OPTIC (Operations Platform for Transformation, Intelligence and Cloud) нормалізує, зберігає та визначає зміст усіх даних, що генеруються різними рішеннями та сервісами, які працюють у ІТ-середовищах, включаючи більшість відомих інструментів моніторингу, і таким чином забезпечує широке охоплення аналізу цих даних. Operations Bridge та OPTIC також дозволяють виявляти, контролювати та керувати хмарними сервісами одночасно з локальними середовищами, максимізуючи таким чином якість обслуговування клієнтів та окупність бізнесу. У травні 2023 року Аналітики Research in Action поставили компанію на найпочесніше місце у своїй Матриці вибору вендорів рішень для прогнозної аналітики на основі штучного інтелекту. 

Operations Bridge був названий продуктом “з серйозною цінністю” (‘Strong Value’) в галузі управління інцидентами, продуктивністю та доступністю і відзначений як продукт з найбільш збалансованою цінністю за сукупністю варіантів використання. 

 Operations Bridge включає такі можливості: 

  • Автоматизоване виявлення, моніторинг та ліквідація вузьких місць у хмарних та локальних службах 
  • Консолідація подій та зниження рівня «шуму», що сприяє більш швидкому визначенню причин збоїв і скорочення витраченого середнього часу на їх усунення 
  • Автоматична побудова ресурсно-сервісних моделей, що забезпечують детальну візуалізацію бізнес-процесів та централізоване управління продуктивністю, подіями з використанням автоматичної кореляції подій на основі більш ніж 8 тис. готових правил. 

OpenText надає ІТ-командам можливість отримувати повну картину того, що відбувається в гібридних середовищах з метою усунення проблем на основі повного стеку функцій AIOps та отримання аналітичних висновків щодо поведінки клієнтів. OpenText Operations Bridge та його вбудована платформа OPTIC – це один із способів, за допомогою яких Micro Focus допомагає клієнтам поєднувати наявні та нові технології в ході гонок цифрової трансформації. 

Наступним важливим продуктом у лінійці OpenText ITOM Enterprise Service Management (ESM) є Service Manager Automation X. 

Стратегія OpenText щодо ESM полягає у наданні підприємствам можливості створення свого рішення з автоматизації робочих процесів відповідно до своїх цілей і розвитку на основі цього рішення. Унікальність платформи Service Management Automation X (SMAX) полягає у ймовірності компонування власного рішення з композитних модулів, включаючи ITSM, AM, ESM, CMP та RPA, які можна використовувати через єдиний портал, застосовуючи уніфіковані топології, оркестрування та інтелектуальні механізми автоматизації. 

Дані з модулів зберігаються в озері даних, що дозволяє використовувати технології штучного інтелекту та ML. Технології AI та ML, що входять до складу платформи, можуть бути використані для отримання глибоких висновків та аналітики. Інтеграція в конкуруючі рішення автоматизації дозволяє SMAX стати центральною платформою автоматизації для всіх ІТ- та бізнес-процесів, захищаючи попередні інвестиції в автоматизацію. OpenText SMAX розроблено таким чином, щоб власники сервісів та послуг можуть легко автоматизувати робочі процеси, пов’язані з фінансами, контрактами, активами, послугами, проектами та користувачами із включенням різних SLA. При цьому підтримується загальна модель даних, оскільки дані розміщуються на одній технічній платформі. Власники робочих процесів можуть аналізувати та отримувати інформацію для покращення процесу (або потоку). Рішення SM та SMAX використовується більш ніж 500 глобальними підприємствами, включаючи такі компанії, як Boeing та Verizon. 

У березні 2023 року аналітики Research in Action поставили компанію на найпочесніше місце у своїй Матриці вибору вендорів рішень Enterprise Service Management (ESM) 

 

Що найбільше оцінили власники цього рішення: 

Відбулося значне підвищення якості обслуговування: вбудована інтелектуальна аналітика забезпечує оперативне розуміння та швидке надання знань. Вона дозволяє виявляти тенденції у даних служби технічної підтримки, що дає легко перейти до проактивного управління ІТ; 

Спростилося комплексне управління змінами: управління змінами та релізами тепер глибше автоматизує їх виконання, що суттєво знижує ризик невдачі впровадження змін. Сучасна система управління конфігураціями (CMS) підтримує ІТ-процеси, забезпечуючи загальну основу підвищення якості обслуговування. 

Спостерігається зниження непродуктивних витрат на ІТ: Самодостатність, широке впровадження та використання самообслуговування призводить до зниження обсягів заявок. Разом із прискоренням обробки викликів та часу вирішення проблем це призводить до значної економії коштів для ІТ-організації. Точна інформація про конфігурацію та активи з повним розумінням додатків та моделей обслуговування дозволяє оптимізувати ІТ-активи. Це спрощує контроль витрат на них, включаючи програмне забезпечення, а також дотримання нормативних вимог щодо подальшого зниження видатків. Оновлено критерії отримання важливого параметра “clear cost” для будь-яких конфігураційних та облікових одиниць системи. 

Підвищено швидкість та гнучкість впровадження контенту: з’явилися оновлені процеси “з коробки” із можливостями гнучкого конфігурування на основі Visio, попереднім настроюванням інтеграції рішень та автоматичного оновлення. За рахунок просунутої автоматизації на основі ШІ вдалося на 78% скоротити виконання ручних, трудомістких і прихильних до помилок завдань. Відзначено, що розвинене автоматичне виявлення та моделювання сервісів дуже прискорили процес підтримки конфігураційних даних в актуальному стані. 

Покращений досвід користувача: Користувачі відзначають, що універсальний спосіб спілкування з ІТ-департаментами підвищує оперативність і веде до розвитку процесів самообслуговування користувачів. Проста у використанні інтелектуальна система самообслуговування із соціальною взаємодією дозволяє користувачам робити запит на підтримку, знаходити відповіді у базі знань, спілкуватися з реальним чи інтелектуальним віртуальним агентом. 

Спеціалісти Elcore UA накопичили достатній досвід у живих проектах із забезпечення працездатності та управління ІТ системами. Наші сертифіковані технічні фахівці можуть пояснити суть застосованих технологій, як це може працювати у нових замовників та як це працює зараз. Ми можемо запропонувати демо та тестування багатьох продуктів OpenText для зацікавлених партнерів та їх замовників. 

 

Поширити

Більше корисних новин

[mailpoet_form id="2"]