Страхова компанія EUROINS з офісами ніж у 87 містах та більш ніж 1 500 партнерами, спрощує процес оновлення обладнання за допомогою Axence nVision®
Основні завдання клієнта:
- Оптимізація процесу оновлення обладнання в апаратному та програмному аспектах
- Забезпечення актуальності ОС на всіх підключених пристроях
- Реалізація швидкої та ефективної віддаленої підтримки для зовнішніх та внутрішніх користувачів
- Посилення захисту конфіденційних даних у страховій компанії
Як виглядав ландшафт проблеми
У страховій та медичній галузях ключовим завданням є захист приватних даних клієнтів відповідно до посилених вимог GDPR. Це включає моніторинг стану файлів з конфіденційною інформацією.
Модуль nVision HelpDesk став основним компонентом в інсталяції EUROINS. Його головна перевага – вбудоване віддалене з’єднання VNC без необхідності вводу IP-адреси та облікових даних. Це дозволяє суттєво економити час співробітників при віддаленому доступі до робочих станцій користувачів.
Відгук клієнта про Axence nVision®
«Впровадження Axence nVision® було обумовлено простотою розгортання та керування, особливо завдяки універсальній консолі адміністратора, яка інтегрує інформацію з усіх встановлених модулів ПЗ. Наш досвід взаємодії зі службою технічної підтримки Axence показав їх високу оперативність,» – зазначає DIANA TODOROVA, CIO.
Бізнес-результати впровадження Axence nVision®
Після впровадження модулів управління ІТ та користувачами, клієнт досяг наступних покращень:
- Створення індивідуальних профілів користувачів з диференційованими правами доступу, що оптимізувало формування політик безпеки
- Стандартизація використання обладнання для груп та окремих користувачів відповідно до встановлених політик
- Можливість здійснення віддаленого доступу до кожного комп’ютера за згодою користувача
👉🏻👉🏻 Не можете визначитися з оптимальним рішенням для управління ІТ-інфраструктурою та забезпечення безпеки вашого підприємства? Наші фахівці нададуть детальну консультацію та допоможуть знайти найкраще рішення саме для вас