Dell Technologies: «Майбутнє, засноване на даних, вже настало»

" alt="">

У другій декаді листопада компанія Dell Technologies провела черговий щорічний технологічний форум для регіону Центральної та Східної Європи, представивши свій погляд на поточну ситуацію та можливості, що відкриваються.

Учасників форуму вітала Софі Роннерц (Sophie Ronnertz), віце-президент та генеральний менеджер у регіоні СЕЄ, Dell Technologies. «Темп нашого життя та швидкість запровадження інновацій збільшуються, – зазначила вона. — Значення технологій ніколи ще не було настільки велике. Сьогодні вони дозволяють робити практично все, що вам потрібно, де б ви не знаходилися».

Сучасні технології мають великий вплив на соціальну сферу. Про це розповів Девід Спруїт (David Spruyt), регіональний лідер соціального впливу в СЕЄ та старший директор з продажу каналів, Dell Technologies. Прагнення компанії надавати позитивний соціальний вплив випливає з цілей створювати технології, які забезпечують прогрес людства. «Компанія фокусується на галузях, найважливіших для створення позитивного впливу на суспільство. Це стійкість, культивування інклюзії — процес реального включення в активне життя соціуму людей, які мають труднощі у фізичному розвитку, у тому числі з інвалідністю або ментальними особливостями, та перетворення життя шляхом вирішення Найактуальніших проблем суспільства. Всі ці зусилля є основним зобов’язанням з погляду етики та конфіденційності даних», — зазначив виступаючий.

Компанія визначила дуже амбітні цілі для кожної з вищезгаданих областей. Почнемо з першої, що відноситься до стійкості. До 2030 року кожен продукт, який купує замовник, буде повторно використаний або перероблений. Також, 100% упаковок і більше половини вмісту продукту буде виготовлено з повторно використаних або відновлюваних матеріалів. Ця мета народилася у зв’язку з проблемами, що зростають — щороку більш ніж 50 млн. метричних тонн електроніки стають відходами. Це близько 8 кг на кожного мешканця планети. Це найшвидший вид відходів. І сьогодні менше 20% із них використовуються повторно. Вирішення цієї проблеми полягає у використанні цілісного підходу до переробки та використання відходів.

Девід Спруіт: «Сучасні технології мають великий вплив на соціальну сферу»

Друга область відноситься до культивування інклюзії. До 2030 року 50% глобальної робочої сили та 40% лідерів по роботі з людьми з Dell Technologies будуть жінками. «Брак робочої сили робить розширення пулу талантів імперативом бізнесу, але різноманіття також дозволяє впроваджувати інновації, які є і захоплюючими, і цінними просуваннями креативності та співпраці», підкреслив Девід Спруїт.

Тепер про третю область, що відноситься до трансформації життя. Компанія планує за допомогою своїх технологій просувати ініціативи у галузі здоров’я, освіти та економічних можливостей, щоб отримати стійкі результати для 1 млрд. людей до 2030 року.

Нарешті, фінальна область, у якій компанія взяла він зобов’язання, це етика і приватність. Остання є фундаментальним правом і темою сьогодні, яка широко обговорюється. І Dell Technologies продовжить бути прозорою у тому, як вона збирає, використовує та поділяє персональні дані її замовників у світі, де сила даних може легко призвести до зловживань. Зобов’язання компанії тут у тому, що до 2030 р. компанія повністю автоматизує відповідні процеси, зробивши управління персональними даними простішим для замовників.

У цьому контексті Софі Роннерц зробила наступний коментар. Все частіше бізнес зазнає перевантаження даними і нездатний перетворити їх на ідеї. Багато організацій мають труднощі отримання користі від своїх даних. Вони відчувають себе перевантаженими, але хочуть ще більше даних. Це сучасний феномен, який називається парадоксом даних. Dell Technologies нещодавно провела дослідження, щоб вивчити це явище. Було проведено опитування понад 4 тис. посадових осіб із 40 з лишком країн, включаючи Польщу, Чехію та Ізраїль, про способи, якими вони працюють із даними. І ось що було виявлено.

— Парадокс 1: бізнес вірить, що він працює на основі даних. Проте багато хто не розглядає дані як капітал. Вони не ставлять у основу використання даних під час ведення бізнесу.

— Парадокс 2: бізнес постійно потребує більшого обсягу даних, ніж може забезпечити його поточні можливості. Досі він збирає дані швидше, ніж може проаналізувати та використати.

— Парадокс 3: багато компаній усвідомлюють і вірять у модель as-a-service, як гнучку та масштабовану. Тим часом лише деякі зробили перехід, щоб інтегрувати її.

Софі Роннерц: «Сьогодні технології дозволяють «робити все із будь-якого місця»

Ці три парадокси дозволяють краще зрозуміти проблеми, з якими стикається бізнес, коли він приходить до готовності використати дані. Як і в інших випадках, це є певним процесом, а не миттєвою зміною. Це вимагає персоналу, який розуміє інфраструктуру та використовує дані для створення капіталу, що сприяє успішному розвитку бізнесу.

Як зазначається, багато компаній, що стали на цей шлях як новачків, були придушені обсягами та різноманітністю даних, з якими зустрілися. Виникло питання, як краще використовувати наявні в них дані, а також як оптимізувати поточну інфраструктуру та навички, необхідні для кращого розуміння майбутнього. У той же час їх стримувала недостатність навичок або нездатність адекватно залучати нові таланти в галузі науки про дані.

В інших випадках є «ентузіасти», які зіткнулися з технологічними та інфраструктурними проблемами, але інвестували у навички та культуру. Вони бачили, як орієнтований на дані бізнес використовує своїх фахівців у галузі даних і, можливо, навіть мали або вводили до штату головного спеціаліста з даних (CDO). Однак вони були перевантажені обсягами даних, тому що вони не покращували свою інфраструктуру, щоб керувати їх швидким збільшенням.

Нарешті, серед обстежених були «чемпіони» за даними, що мають інтегровану культуру, орієнтовану на дані, та технологічні процеси, щоб досягти розуміння практичного застосування. Це видалило значну частину їхнього силосу даних, консолідувала озера даних, підвищило ефективність роботи аналітиків і покращило розуміння значення даних для бізнес-процесів.

Таким чином, підсумовуючи пріоритетність дій для бізнесу, який хоче не тільки керувати повінню даних, але й використовувати їх для інновацій та створення нової цінності, можна назвати наступні три пункти. Бізнес потребує правильної наскрізної технології та сервісів у період видалення проблем із силосом даних. Він також потребує впровадження більш автоматизованого ІІ та правильної обробки даних, щоб робити значні відкриття, і, нарешті, бізнесу необхідні навички та культура, що визначається даними, щоб працювати з даними в режимі реального часу для прогнозування майбутніх результатів.

На закінчення було зазначено, що організації явно потребують кращого способу управління даними та вирішення цієї суперечності, цього феномена в економіці «за запитом». Рух до моделі IT-as-a-service є найкращим шляхом для бізнесу, який стає визначальним даними. Як Dell Technologies може допомогти у цій подорожі? Про це було розказано далі під час заходу.

Звичайно, така велика конференція не могла обійтися без виступу засновника та голови Dell Technologies Майкла Делла (Michael Dell), в якому він коротко описав майбутнє компанії. Насамперед, він зазначив, що технологія ще ніколи не була більш суттєвою та актуальнішою для світового прогресу, і він не може не пишатися тим, що компанія здатна здійснити разом зі своїми замовниками.

Майкл Делл: «Технологія ще ніколи не була більш суттєвою та актуальною для світового прогресу»

Сила технології виявилася у розшифровці вірусу Covid-19, створення та розподілу вакцини та у відслідковуванні довгострокових ефектів. І все це за час, який раніше важко було собі уявити. Ми бачимо, як сила ІТ проявляється в освіті, фінансовій сфері, охороні здоров’я, розвагах, роздрібних продажах, виробництві, зв’язку.

Багато хто перейшов на віддалений режим роботи, дистанційні спільні ігри, «дистанційне все». Це розгортатиметься на межі мережі. У той час як сьогодні лише 10% даних обробляється поза ЦОДом, до 2025 р., як очікується, поза традиційними ЦОДами або хмарами буде припадати 75% операції корпорацій з даними. І ці дані будуть генеруватися на кордоні, і перетворення їх на краще розуміння, дій і результатів вимагатиме аналітики в режимі реального часу. За різними оцінками, понад 700 млрд дол. кумулятивних капітальних інвестицій буде витрачено протягом наступного десятиліття на граничну інфраструктуру. У Dell Technologies розробляються інноваційні рішення для граничних обчислень за допомогою глибокої інтеграції її можливостей із VMware та партнерською екосистемою, щоб створити автоматизовану інтелектуальну інфраструктуру для 5G та ери даних. Водночас, Dell Technologies та VMware пропонуватимуть мультихмарну платформу для цифрової трансформації. APEX забезпечить у рамках сумісної хмарної операційної моделі просте надання необхідних рішень as-a-service.

Наступний доповідач, віце-президент Dell Technologies з продажів ЦОД в СЕЕ Елко Калфф (Eelco Kalff), розповів про те, як компанія дивиться на сучасний світ, який визначається даними, та «економікою звідки завгодно» (anywhere economy).

«Для тих, хто цікавиться даними, минулі 18 місяців дали справді екстраординарний досвід, – такими словами Елко Калфф розпочав свій виступ. — Фактично було заново винайдено, як робити бізнес, як працювати, як вчитися та як спілкуватися».

Софі Роннерц так прокоментувала цю тезу. Згідно з останніми звітами, споживачі по всьому світу витратили на 900 млрд. дол. більше на онлайн-покупки протягом 2020 р., ніж за попередні два роки. Через два роки 52% світового ВВП керуватиметься корпораціями, які здійснили цифрову трансформацію. Економіка тепер управляється поточними даними, і дані є всюди. Чи ці дані розташовані на майданчику компанії або в іншому місці, у хмарі або на кордоні — вже не є питанням. Маючи це на увазі, Dell Technologies готова до партнерства з організаціями незалежно від їх ІТ-стратегій, щоб модернізувати інфраструктуру та дозволити замовникам «заглянути за кут», щоб вони були готові до того, що буде далі у розподіленому, мультихмарному світі.

Світ сьогодні різноманітніший, ніж, скажімо, півтора роки тому. Змінився баланс роботи та особистого життя. Тепер потрібно не присутність на робочому місці, а результат. Це стає справедливим для освіти, охорони здоров’я, розваг, покупок тощо.

Персональний комп’ютер знову довів, що є потужним конектором. У 2020 році компанія Dell відвантажувала близько 143 тис. ПК щодня. Це майже 6 тис. одиниць щогодини, 99 кожну хвилину, тобто 52 млн. комп’ютерів на рік. Щоб забезпечити замовників інноваціями, компанія розробила повністю нову лінійку ПК та ноутбуків, яка використовує потужність та гнучкість 5G для безпеки з’єднань, а також ІІ та МО для інтелектуальної та динамічної оптимізації систем та додатків, продуктивності та безпеки. Але мова не лише про ПК, які поєднують нас у цьому цифровому світі. Фактично, 127 нових пристроїв приєднуються до Інтернету кожну секунду. Смартфони, розумний годинник, автономні автомобілі, датчики, камери — всі ці пристрої спираються на сучасну ІТ-інфраструктуру, яка забезпечує їхню справжню цінність, укладену в даних.

Обсяг даних зростає експонентно. У 2020 році у світі було згенеровано 50 ZB нових даних. Очікується, що до 2025 року їх обсяг досягне 175 ZB. Але як показує вивчення парадоксу даних, вони добрі настільки, наскільки ми здатні їх зрозуміти. Потрібно отримати всю цінність з даних, щоб доставити бізнесу користь та розуміння майбутнього.

Елко Калфф повністю погодився із цим коментарем. Він зазначив, що для цього потрібна правильна інфраструктура. Портфоліо сучасної інфраструктури Dell Technologies забезпечує основу цифрової трансформації для світу, орієнтованого на дані. Компанія продовжує постачати замовникам інновації, що надихають. Вона розширила можливості лінійки СГД середнього рівня системою PowerStore, яка допускає створення мікросервісів та контейнерів та повну автоматизацію, засновану на ІІ. Компанія також повністю оновила портфоліо серверів PowerEdge, щоб виконувати обчислення, що адаптуються до робочого навантаження та забезпечують прискорений шлях до автономної інфраструктури. Таким чином, замовники можуть менше займатися управлінням ІТ та витратити свій час та операційні витрати на інновації.

Елко Калфф: «Портфоліо сучасної інфраструктури Dell Technologies забезпечує основу для цифрової трансформації для світу, орієнтованого на дані»

Інновації у всьому портфоліо продуктів та рішень Dell Technologies забезпечують підстави для результатів, необхідних сьогодні та в майбутньому у ЦОД, публічних хмарах та на кордоні. Кордон – це наші будинки, автомобілі, лікарні, фабрики – точки, де приходять дотик фізичний та віртуальний домени. І ці точки будуть прискорені повсюдністю з’єднаних пристроїв та 5G. З тих 175 ZB нових даних до 2025 р., про які згадувалося раніше, 75% будуть створені та оброблені поза традиційними ЦОДами або хмарами. Це є новим імперативом – керувати та аналізувати дані там, де вони створюються. Притягнення даних переміщує сучасну ІТ-інфраструктуру на кордон.

Далі, Софі Роннерц поцікавилася, яка роль у всьому цьому 5G? На це співрозмовник відповів, що перехід на новий стандарт зв’язку значно прискорить одержання цих результатів, оскільки 4G була розроблена для комунікації людей, а 5G поєднуватиме світ речей. Але щоб усвідомити весь потенціал мереж п’ятого покоління і як вони можуть розблокувати кордон, телекомунікаційна індустрія потребує трансформації. Dell нещодавно ввела нативну хмарну мережеву інфраструктуру та відкриту мережеву екосистему спеціально для того, щоб відповідати вимогам сучасної телекомунікаційної промисловості. І вирішувати завдання тих, хто запускає хмарні мережеві сервіси на основі відкритої програмно-визначуваної інфраструктури та апаратних засобів індустріального стандарту.

У Dell Technologies інтегрований підхід до технологічної екосистеми, що розширюється, до інфраструктурних нововведень, до ланцюжка поставок, інтересів безпеки та сервісів. Нещодавно компанія ввела свої перші пропозиції as-a-service у портфоліо APEX у Центральній та Східній Європі. Як зазначалося, APEX є радикально спрощеним технологічним досвідом, що доставляє «інфраструктуру як сервіс» туди, де це необхідно.

У форумі також взяли участь стратегічні партнери Dell Technologies. Зокрема, від компанії Intel виступив голова команди з глобального продажу Нік Дей (Nick Day) і головний спеціаліст з диверсифікації та інклюзії Доун Джонс (Dawn Jones), а також директор з бізнес-технологій Деніел Ківорт (Daniel Keyworth) з McLaren Racing Group.

Матеріал «KO.com.ua»

Поширити

Більше корисних новин

[mailpoet_form id="2"]